Wednesday, March 21, 2012

POST SHORT GENTING 2012



ALONG:
Bersama abang saya along.Orang juga agak cerewek dengan apa jua keadaan.Kalau membebel,saya rasa dah boleh buat karangan dah.Walaupun peragai die macam tu,die seorang anak tanggungjawab terhadap adik2 die.Tapi kadang-kadang suka beragan-angan, saya doakan mudah2 mudahan menjadi keyataan.Saya seronok dapat abang macam nie sebab die sayang saya..haha..tq along..



KECIK (MIA):
Suka beragan2 sikit orang nya.hahahaha.Cita2 nak jadi model, tapi belum ade rezeki lagi untuk post banyak. Orangnya jugak ade rupa seorang model.





GMIE
Nie tak tahu lah sapa punya badan.Budak ni tak seberapa comel, tapi perasan je lebih
tetapi menonjol bahagian masak dan benda yang memerlukan kreatif inovatif.Tapi sempat
jugak nak senap  mcm nie kan.tq


1 comment: